Nya tag!

Igår hade vi ispremiär med laget, fy satan vad underbart det var. Nu känner man sig levande igen, älskar bara tanken av att det nu äntligen har börjat om! Kan inte beskriva hur underbart det är att få sätta skenorna i isen och höra hur dem skär mot den, ljudet och känslan att bara få glida runt. Känns som att man kan göra vad som helst när man ute på planen, underbart underbart!

Idag har jag träffat två söta brudar - Petra och Karin, lika kul varje gång måste jag säga. Vi målade lite naglar och pratade på om allt och ingenting som vanligt. Fast fick dra lite tidigare för skulle till vårdcentralen med mina svinkoppor som jag nu fått penicillin mot, sköönt att det kanske börjar ge med sig. Men spenderade resten av kvällen med Karin, mysigt värre.
Nu när jag äter penicillin så blir det att vila från allt som har med träning att göra, hur ska jag kunna klara mig nu när vi äntligen fått gå på is? kommer klättra på väggarna, men jag vill bli helt frisk så har nog inte så mycket att säga till om.
  





I do my best to try to understand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0