Svinkoppor...!

Sitter och lyssnar på musik och vill typ klia sönder mitt ansikte pga svinkoppor, blir tyvärr inte förvånad över att det är jag som råkat ut för de. Jag är nämligen den som lyckas med allt och då menar jag verligen ALLT.

Igår hade jag fin besök från Luleå, Bränholm tog sig en trip hit och hälsade på. Men när hon kom så var jag tyvärr inte hemma, var nämligen på vårdcentralen och kollade upp vad det var för sår/prickar jag hade i ansiktet. Fick då veta att det var äckliga svinkoppor som jag bara vill klia på, men låter faktiskt bli.
Vi hade lite svårt att komma på vad vi skulle hitta på i Boden, finns som sagt inte så mycket att göra i den här hålan. Men vi blev sugna på att spela tennis, men tror ni inte att tennisbanan var upptagen? jo min vanliga otur, men den matchen ska vi ta en annan dag.
 Istället så drog vi in til kärnan där vi gick runt och kollade i affärer, vi fick även med oss lite saker hem. Sen blev de bara chilla på, satt och gormade lite med datorn och vi har kommit på en sak som hade varit trevligt att göra, men kan tyvärr inte avslöja det här! ;D

Nej ska kanske dra mig, ska träffa elinpelin på en stund. om inte den sega bruden segar allt för mkt! haha




Vill bara kunna sluta tänka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0