If everyone loved and nobody lied!

Sitter här och lyssnar på musik sista natten själv i huset, imorgon kommer mor och broder hem från Tärnaby. Kan säga att det är sjukt skönt att få vara själv och göra precis som man vill.
Fast den här natten spenderar jag med Ida, men hon ligger och snarkar på soffan och jag vill inte väcka henne. Så jag sitter och lyssnar på musik och funderar på att slå igång en film och bara chilla på .

Idag har jag varit förbi min kära farmor och farfar, de så söta och gillar verkligen att vara hemma hos dem, spela lite kort och bara prata. Men idag fick jag visa mina kunskaper inom omvårdnad. Farmors vännina mådde inge vidare bra så fick ta blodtryck, blodsocker och ringa upp till en läkare och rådfråga vad hon tyckte var bäst att göra. Fick lite hjälp senare av Karin och Petra, vi är så dukitga hahaha.
Sen spenderade jag resten av kvällen med dessa unerbara brudarna!


Nej fundear kanske på om jag kanske  ska väcka Ida iaf och slå på en film sen nanna kudden! 



Tänker inte sjunka till din nivå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0