Stockholm!

Igår kom jag hem från huvudenstaden, har varit där med Ida sen fredags. Fan vilken skillnad det är, kände mig riktigt vilsen första dagen som vi gick ut på storgatan. Men sen blev men van alla stora byggnader och alla människor som var runt omkring en.
Hade gärnat stannat minst 1 dag till, känns helt öde att komma hem och en massa saker att behöva tänka på.

Menmen nog om det, fick hoppa in och jobba idag eftersom det blev för lite folk. Fast det gjorde inte mig så mycket, känns att efter denna resa behöver jag tjäna ihop lite pengar eftersom man nu gjort av med nästan allt. 
Fast det hade varit riktigt skönt att bara få ligga i sängen hela dagen och ta igen lite krafter men va fan, lev livet du lever bara en gång och då är det lika bra att ta vara på den tiden.
Orkar inte skriva något mer om resan, alla ni vet säkert redan att huvudstaden är en riktigt fin stad och vad som händer dära!
Kommer lite bilder!


       
                                         




Orkar inte ladda upp nå mer nu, kanske kommer fler senare!



Ibland är det svårt att släppa taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0