Världen är grym!

Har precis pluggat lite teori, vill ju som ha körkortet snart. Men som sagt det finns inga genvägar till det så då är det bara ligga i och nöta tills man kan det.
Började dagen med att kliva upp vid 6 tiden eftersom jobbet väntade på mig nu efter en ledig helg, men jobbade bara mellan 7 och 13:30! sköönt!
Får se vad denna brud hittar på senare idag, blir nog att fara ut och springa en runda, soova och kanske grannen tittar förbi eller något! vem vet, inte jag iaf!

Helgens bravader - Syrran kom förbi med hennes två söner som då spenderade hela lördag och söndag hära. Fick även besök av två underbara flickor som man tillbringade lördagskvällen med, det blev mycket prat och skratt, lite spel och en massa andra spännande saker kan jag lova!
Ajja! Det var lite av det gjort, men resten håller jag nog för mig själv tror jag!



Som sagt så är världen ganska grym ibland! Varför ska man dö ung? Man ska dö gammal och rynkig, det är iaf vad jag tycker. Man ska hinna uppleva världen och leva livet! Men tyvärr så blir det ej så för alla, fruktansvärt synd! Döden är alltid synd, man vill inte mista kära människor runt omkring sig. Eller människor överhuvudtaget, men alla ska vi födas och dö. Fast då ska man få dö gammal och rynkig som jag berättat tidigare! Då har man hinnit leva sitt liv och upplevt det man ska göra och kanske lite till!


R.I.P Robin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0