Let the game heal you!

Vintern är absolut den bästa tid jag vet, för då gör jag det jag älskar mest av allt. Jag får träna och umgås med dem bästa, hålla på med det som betyder mest av allt för mig - Hockeyn! Även om man känner sig stressad, ledsen eller allmänt less så varje gång du går ut på isen så glömmer du allt sånt för en stund. Det är verkligen guldvärt! Den har stått mig närmast så länge jag kan minnas och den kommer alltid finnas för mig, så länge jag vill. Just nu känner jag att jag bara vill gå ut på planen och spela bort alla bekymmer, men tyvärr är det lite svårt eftersom det är sommar. Men man får rämma på sig sina inlines och åka tills vägarna tar slut, bara för få den känslan att jag står på isen. Jag kan ju alltid blunda fast då råkar jag säkert ut för en olycka, inte ovanligt alls för mig.
Snart är det en ny säsong och det innebär nya tag!

Hockeyn gör så att alla ens sår läker! -underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0