Måndag!

Då var det måndag igen och har nyss kommit hem från jobbet. Min far kom till luleå och hämtade mig för skulle övningsköra hem ochfara förbi till onoff för att lämna in min telefon som lever sitt egna lilla liv. Så nu hoppas jag bara att den vill vara mig trogen och komma tillbaka till mig eller kanske inte, funderar på att skaffa en annan. Men iaf har nu en annan mobil som är lika gormig, men den får duga tills vidare. ajjja.
Sitter och dunkar lite musik och väntar på att lilla idafialotta ska komma och plinga på så vi kan ta en promenad och kanske leka lite inanan sängen ropar. Vi får se vad denna kväll bjuder på, men blir nog ändå en rätt tidig skulle jag tro eftersom de är upp före tupppen imorgon - 05,00.


Saknar tiden då man var ute med båten i skärgården!
Saknar tiden då man var ute med båten i skärgården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0