Rubrik

Midsommar var som sagt igår och jag var lite överallt och ingestans eller ja kanske inte, vem vet. Började dagen med en liten sovmorgon som jag inte har fått haft på ett tag eftersom jag jobbat i och klivit upp 05,00 under, men ska berätta lite mer om det senare. Sen kom min far och jag skulle övningsköra till Brändön där vi gick runt ett tag och kollade in läget, kom hem och fixade iordning mig lite sen började släkten komma och satt och var lite trevliga med dem en stund -mycket trevligt faktist. Drog till grannen efter ett tag eftersom vi skulle bege oss till Karin, där vi lagade mat, öppnade några kalla, sjöng singstar , började se en film - men ja gick inge vidare om jag säger så och sen blev del en hel del prat ochmycket skratt.
Hade då iaf svin trevligt med mina två underbara brudar!

EuroMaint - Notviken, Svartön!

EuroMaint heter nämligen stället där jag jobbar på, det är en tåg firma man repar tåg, loken/vagnarna och även annat arbete omkring tågen. Men det är inte precis det jag håller på med, tur kan jag då säga. Jag får tvätta gravarna (det är som små rum eller gropar i marken som man håller till när man ska jobba under tågen) sen måla, spacklar och målar lite till. Måste faktiskt säga att det är riktigt skoj, skulle lätt kunna hålla på med sånt här. Just nu jobbar vi i Notviken där vi ska vara i två veckor, har nämligen bara en vecka kvar där och sen ska vi till Svartön och fixa samma saker. Måste erkänna att jag tycker tiden där går allt för fort, tre veckor kommer flyga förbi. Skulle gärna varit där hela sommaren om jag säger så.
Nu vet ni iaf lite, finns en massa att säga om det här men nu orkar jag inte.. hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0