Gubben i lådan!

Nu har det där lovet som man längtat så länge efter kommit, har till och med snart gått 2 hela dagar av det! Usch vad fort det kommer gå. Speciellt när hela lovet är spikat med äventyr och annat, men man ska som sagt var passa på nu medans man har tid!
Har haft en awesome helg med en viss Malin från Luleå, De blev famen och sen en massa andra roliga saker! ;D
Farmen vad riktigt kul, vi klädde ut oss och sånt!

Idag har jag varit och hälsat på farmor och farfar, vi hade riktigt trevlig! :) Hjälpte dem att städa sen blev det en massa prat och korspel!
Nu inväntar jag Moa som kan vara lite seg, men hin kommer när hon kommer. Jag får lyssna på musik och kanske öppna teoriboken som jag borde gjort för länge sen! Men iaf....




Livet är som en berg- och dahlbana, det går upp och ner!


Kommentarer
Postat av: malin

I know i´m awesome :)måste bara säga fan va roligt vi haft på våra äventyr i helgen xP

2010-11-03 @ 00:43:16
URL: http://mbraennholm.blogg.se/
Postat av: Malin

jaa bilderna ska du få :)

2010-11-03 @ 00:50:37
URL: http://mbraennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0