Vem tänder stjärnorna?

En vecka av praktiken avklarad, nu är det bara 4 veckor kvar då. Fast jag ska inte klaga på praktiken eftersom jag typ bor granne med min praktikplats och sen är det hur chill som helst. Fast måste erkänna att man nästan längtar tillbaka till skolan ibland, men ändå inte. Iaf så har jag gjort bort en dag av min helg som jag ska göra, fick nämligen vara ledig idag eftersom vi hade match. Och den gick inte allt för bra, vi kan mer än vad vi ger. Det kan jag faktiskt bli besviken på, för vi slutar åka skridskor och vi slutar jobba som ett lag. Vi vill vinna och vi måste helt enkelt börja kriga och samtidigt som vi har roligt, vi kan om alla bara gör sitt och allla vill lika mycket. Men det viktigaste av allt är att vi har roligt!
Nej ska inte sitta här och klaga, mest besviken för att vi inte ger det vi kan ge.

oj klockan tickar iväg och jag ska upp till praktiken imorgon, börjar nämligen 07:00....jobbigt läge liksom!

Natti natti!



Livet bjuder på en massa!
Kanske är det något som händer som vi inte ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0