God Natt!

Mina föräldrar är ju bara för söta ibland, nu har jag fått två nya hockeyklubbor! Dem är helt awesome!
Fast känns surt att jag inte fick prova dem idag, men var tvungen att stanna hem från träningen eftersom vi har så mycket i skolan just nu! Men det kommer andra dagar liksom!

På tal om läxor, nu har jag gjort klart min bokanalys på engelska och gjort ett tappert försök med att plugga till samgällsprovet som jag har imorn! Håll tummarna!

Nej nu kanske jag ska försöka få mig någon sömn så jag orkar göra prover imron och även prova studentmössor och de!

God Natt!




Gillar när mörket kommer
och man får tända ljus!



Trodde aldrig livet kunde bjuda på något som det här!

Kommentarer
Postat av: brännholm

har du äntligen fått dom nu?:) du får prova på fredag ist:D

2010-10-07 @ 12:20:35
URL: http://mbraennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0