Kan inget mer än försöka!

Det går sakta men säkert framåt med att läsa min bok på engelska. Men jag gör ett försök och tar mig genom den, går rätt hyfsat bra faktiskt. Måste ju erkänna att mina kunskaper i engelska inte är allt för bra, men de ska jag ändra på eller iaf försöka. Mer än så kan jag tyvärr inte göra!

Börjar känna att det är påväg en förkyldning, huvva! Nu har jag verkligen inte tid med sådan skit, har en del i skolan och även med hockeyn. Men visst hade varit skönt att bara få krypa ner i sängen och ligga där hela dagarna och se one tree hill eller något, men efter några dagar börjar man klättra på väggarna. Nu ska jag inte behöva bädda ner mig i någon säng, ska äta någon super medicin som håller en frisk (om det nu fanns någon vill säga).
Nej nu ropar sängen på mig! natti natti!



Hoppas att du snart inser, orkar inte bry mig mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0