IKEA!

Helt slut efter en dag på IKEA och en sväng över gränsen, så nu har man slösat en massa pengar. Men det är alltid lika kul att gå runt på IKEA och få en massa inspiration om hur man kan gör om här hemma.
På vägen upp till Haparanda blev jag stoppad av polisen för första gången också, körde inte för fort utan det var en vanlig kontroll, kolla körkortet och alkotest. Då har jag fått göra bort de, så nu behöver jag inte vara lika nervös nästa gång dem stoppar mig.
Måste tacka dessa underbara flickor för en helt fantastisk dag! Tack så jätte mycket, ni vet vilka ni är och ni är bara för bra!

Blir att kolla klart på idol sen väntar sängen, har så sjukt ont i fötterna och kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0