Fireflies!

Tror aldrig jag har haft så här ont i kroppen på länge, fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att vi har varit på cup hela helgen och spelat en hel del matcher med 10-12 spelare. 
Sen min fina volt/kullerbytta har ju en stor del i det hela också, för jag måste ha sträck varenda muskel som finns i nacken och ryggen, är stel och spänd som bara den. Fast lite får man ju som faktiskt tåla.

Så det blir en lugn kväll för mig, ingen träning så istället parkerar jag mig framför Idol och Kaos i Båstad i min Onepiece och en tekopp.



Kommentarer
Postat av: Wallin

Lät mysigt, krya på dig! :)

2011-09-12 @ 22:13:16
Postat av: Sohlman

Det behövdes kan jag säga, tack det ska jag göra! Du med :)

2011-09-13 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0