one more slice!

Då blir det ännu en dag utan jobb så jag hade tänkt försöka göra någon nytta iaf. Satte mig ner nu imorse och kollade igenom mina bakböcker och i -one more slice - hittade jag ett jätte gott recept på brownies.
Så jag hade tänkt försöka mig på det receptet idag och hoppas på ett bra resultat.
Har även funderingar på att börja baka bröd och bullar, men allt det hinner jag inte idag. Det kommer fler dagar då jag inte har jobb då jag får baka och fixa.
Haha, börjar nästan känna mig som en hemmafru fast det är ändå positivt, de är då bättre än att spendera dagarna framför datorn eller en massa serier.

Så nu bär det av in till stan för att inhandla lite ingridienser som fattas och börja baka.



one more slice - Leila Lindholm
(inte bästa bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0