Ta vara på tiden!

Tiden bara flyger fram, för idag är den en vecka sedan jag kom hem från Turkiet. Måste säga att det har varit en underbar resa med en underbar tjej och värmen kunde vi inte klaga på, 45 grader i skuggan varje dag.
Nu när jag tänker tillbaka så vill jag bara vara där på stranden i värmen för här uppe i norr har värmen börjat försvinna, för nu närmar sig hösten med mörker och kyla. Löven börjar snart också byta färg från grön till gul, är ganska mysigt men en vecka till i värmen hade inte skadat.

Här kommer lite bilder från värmen!

 
 


 

 


 


Kommentarer
Postat av: Wallin

Fan vad najs det såg ut! :) Kan ni inte snöra upp ett album på FB med massa bilder? :)

2011-09-09 @ 18:03:10
Postat av: Sohlman

Det var sjukt nice!:D Vi tog inte så mycket bilder faktiskt, så tyvärr kommer jag inte att lägga upp på FB :(

2011-09-12 @ 17:13:22
Postat av: Wallin

Noooo! Att se bilder från utlandsresor måste ju vara det roligaste som finns ;P Men du/ni måste fan med till thailand, seriöst! Iaf 2 veckor! :)

2011-09-12 @ 22:12:14
Postat av: Sohlman

Det är jätte kul att se på bilder och drömma sig tillbaka :D Ja asså det hade varit sjukt kul, ska försöka få in lite pengar så följer jag gärna med i 2 veckor eller nå sånt! :P

2011-09-13 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0